|
Forumforside -> Tett-på-snakk
Vis forrige tema :: Vis neste tema
|
|
Vil du ha barn i fremtiden? :)
|
| Av |
Innlegg |
Luuulu Gjest
|
Tittel: |
|
|
| Anonymous skrev: | | Anonymous skrev: | Kan ikke, skal gifte meg med en jente.
vet man kan adoptere osv, men stakars barn da.
ha to jenter som foreldre.. h*n kommer tl å bli mobba..
så nei, skal ikke ha barn ; ) |
Pga fordommer som dine egne at det BLIR mobbing da!
Jeg skal gifte meg med ei jente, og svaret mitt er det som er over. Jeg vil ha 4 barn. Og JEG driter da vel i andres fordommer, fordi mine barn skal bli sterke nok til å ikke bry seg om hva andre sier. Jeg kjenner mange med skeive foreldre, og det blir hva du gjør det til selv.
Så synes synd på deg, som har slike fordommer. |
Det er så flott at noen tenker som deg! Værden fornyer seg, innen dere er voksne vil kanskje folk forstå at det ikke er noe galt med å være skeiv! Dagens foreldre tenker kanskje det, men neste generasjons foreldre er jo oss, og hvis vi ikke tenker sånn - vil ingen bli mobbet pga. det! |
|
|
17:45 Lør 13 Des, 08 |
Varsle om støtende eller ulovlig innhold
|
 |
Gjest
|
|
|
| Luuulu skrev: | | Anonymous skrev: | | Anonymous skrev: | Kan ikke, skal gifte meg med en jente.
vet man kan adoptere osv, men stakars barn da.
ha to jenter som foreldre.. h*n kommer tl å bli mobba..
så nei, skal ikke ha barn ; ) |
Pga fordommer som dine egne at det BLIR mobbing da!
Jeg skal gifte meg med ei jente, og svaret mitt er det som er over. Jeg vil ha 4 barn. Og JEG driter da vel i andres fordommer, fordi mine barn skal bli sterke nok til å ikke bry seg om hva andre sier. Jeg kjenner mange med skeive foreldre, og det blir hva du gjør det til selv.
Så synes synd på deg, som har slike fordommer. |
Det er så flott at noen tenker som deg! Værden fornyer seg, innen dere er voksne vil kanskje folk forstå at det ikke er noe galt med å være skeiv! Dagens foreldre tenker kanskje det, men neste generasjons foreldre er jo oss, og hvis vi ikke tenker sånn - vil ingen bli mobbet pga. det! |
Nemlig! Mine barn skal vokse opp med skeive foreldre, og jeg skal lære de at alle er like mye verdt. Og hvis de blir mobbet pga at de har skeive foreldre, er det de andre barna som har problemer.
Hvis man ikke skal "tørre" å få barn fordi man blir dømt av andre, da vil jo verden aldri gå fremover. Tenk bare, før var det fordommer hvis en hvit og en svart fikk barn, men ingen løfter vel på ett øyebryn av det nå engang!? |
|
|
17:55 Lør 13 Des, 08 |
|
 |
søøtah <3
Ble medlem: 23 Jul 2007 Innlegg: 51
|
|
|
1. Så du vil ha barn?
Ja
2. Hvorfor vil du ha barn?
Fordi jeg elsker barn
3. Hvor mange barn vil du ha?
3-4 stykker
4. Hva skal barna dine hete?
jenter: Emilie og Victoria. Gutt: Daniel, Martin
5. Skal de være biologiske, adopterte eller begge deler?
Biologiske, kunne også tenkt å ha foster barn
6. Har du et spesielt ønske om et kjønn eller er det det samme?Ønsker meg 2 jenter og 1 gutt, men egentlig er det det samme :p
7. Hvor gammel vil du være når du får ditt første barn?
mellom 18-25
8. Hvordan forelder vil du være for barna dine?
Sånn som alle vill være mot barna sine |
|
|
18:00 Lør 13 Des, 08 |
|
 |
Hellas
Ble medlem: 19 Sep 2008 Innlegg: 393
|
|
|
1. Vil du ha barn i fremtiden?
Ja!
Fordi jeg elsker barn, og vil se dem vokse opp og oppleve gleden av å være mamma
Vanskelig å si, men antageligvis to eller tre.
Liker veldig godt navnene Mathea, Madeleine, Emma, Christoffer og Niclas.
Biologiske.
6. Har du et spesielt ønske om et kjønn eller er det det samme?
Vil i hvertfall ha en gutt og en jente.
20-25
Jeg skal være en god mor som støtter dem uansett hva. Jeg skal være omsorgsfull, hjelpsom, kjærlig og snill. De skal vokse opp i et trygt hjem og få en lykkelig barndom. |
|
|
19:34 Lør 13 Des, 08 |
|
 |
Hansii
Ble medlem: 13 Des 2008 Innlegg: 100
|
|
|
Ja!
Jeg vil oppleve gleden av å være mamma.
To.
Mathias og Mariell
Biologiske.
Ønsker en gutt og en jente.
Vet ikke, det kommer når det skjer
Omsorgsfull osv. |
|
|
19:37 Lør 13 Des, 08 |
|
 |
Babsi
Ble medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 5255 Bosted: i et telt
|
|
|
1. Så du vil ha barn? Ja
2. Hvorfor vil du ha barn? Frodi jeg vil føre generasjonen videre, hehe. & så vil jeg ha biologiske barn.
3. Hvor mange barn vil du ha? 1-2
4. Hva skal barna dine hete? Vet ikke
5. Skal de være biologiske, adopterte eller begge deler? Biologiske
6. Har du et spesielt ønske om et kjønn eller er det det samme? Jente
7. Hvor gammel vil du være når du får ditt første barn? Vet ikke ..
8. Hvordan forelder vil du være for barna dine? Vil være et godt forbilde.  |
|
|
20:37 Lør 13 Des, 08 |
|
 |
Gjest
|
|
|
1. Så du vil ha barn? Ja, så klart!
2. Hvorfor vil du ha barn? Fordi det er det jeg har ventet på i hele mitt liv, å få mine egne barn!
3. Hvor mange barn vil du ha? 2-3 eller kanskje 4 til og med! =)
4. Hva skal barna dine hete? Kanskje noen av disse: Lucas, Liam, Tristan, Even, Celina, Jenny og Angelica... De står ihvertfall øverst på lista ^^
5. Skal de være biologiske, adopterte eller begge deler? Hvis det blir 1 barn, da blir det garantert biologisk, det samme gjelder hvis jeg får 2 barn, men hvis jeg får 3 barn, kan det være 2 biologiske og 1 adoptiv, eller hvis jeg får 4 barn, 3 biologiske og 1 adoptiv.
6. Har du et spesielt ønske om et kjønn eller er det det samme? Helst gutter =P
7. Hvor gammel vil du være når du får ditt første barn? Tjah, 19-22 år!
8. Hvordan forelder vil du være for barna dine? Jeg vil være et godt forbilde! Jeg vil gi barna mine en lykkelig barndom, gjøre de til flotte mennesker. Lære de hva som er riktig og galt, støtte de. Jeg vil også være en venn for de, de skal kunne komme til meg og snakke om problemene sine og jeg vil støtte de fullt ut, uansett hva. Jeg vil gi de et sunt liv! |
|
|
21:47 Lør 13 Des, 08 |
|
 |
Synne ;) Gjest
|
|
|
1. Så du vil ha barn?
Ja
- Fordi jeg er glad i barn
- 2-3
- Det vet jeg ikke enda. Har god tid på meg, da ;p
- Kommer nok ann på. Vil helst ha barn selv
- Det er det samme
- Slutten av 2o-åra ellar begynnelsen av 3o-åra
- En god rollemodell, en man kan stole på, se opp til osv. |
|
|
21:53 Lør 13 Des, 08 |
|
 |
--OnlyMe--
Ble medlem: 13 Okt 2007 Innlegg: 1756 Bosted: bergen
|
|
|
For øyeblikket sier jeg nei. Vil bare ha noen søte små dyr som jeg kan være mor for, men jeg er nesten sikker på at jeg kommer til å få noen unger jeg også.
Ikke sikker nå.. Finner det vel ut senere. Er ikke noe jeg tenker så mye på nå..
2
Tenkte på Hailey eller Hayden. Noe der. Må ha navn som kan uttales på engelsk.
Spiller ingen rolle
jenter!
i midten 20 årene
jeg vil være en snill og flink mor, MEN jeg kommer til å bli en kontrollerende og stresset mor, tror jeg. Med mindre jeg forandrer meg drastisk når jeg vlir voksen. Så det er vel best at jeg forholder meg til dyr. Barn liker meg ikke noe særlig.. |
|
|
23:18 Lør 13 Des, 08 |
|
 |
Dratani

Ble medlem: 12 Aug 2007 Innlegg: 3811 Bosted: Positively 4th Street, Desolation Row.
|
|
|
1. Så du vil ha barn? Ja.
2. Hvorfor vil du ha barn? Kos. (:
3. Hvor mange barn vil du ha? Tre.
4. Hva skal barna dine hete? har masse forslag; Robert, Albert Hannibal, Vincent, Peter, Frey, John, Helena, Tim, Aksel, Chantal Frances, Lukas, Maximilian.
5. Skal de være biologiske, adopterte eller begge deler? Biologiske.
6. Har du et spesielt ønske om et kjønn eller er det det samme? Gutt, jente, gutt.
7. Hvor gammel vil du være når du får ditt første barn? 20 - 25.
8. Hvordan forelder vil du være for barna dine? For et dustespørsmål.. er ikke det opplagt? -_- |
|
|
23:32 Lør 13 Des, 08 |
|
 |
LittleBlondie
Ble medlem: 10 Nov 2008 Innlegg: 78
|
|
|
JA, jeg skal definetivt ha barn!
jeg vet ikke helt hvorfor, men siden jeg var liten har jeg ikke kunne fordra å leke med dukker og sånt, for jeg ville ha en baby å passe på isteden. Jeg har ønsket meg en egen liten baby i flere å rnå (vet det virker litt rart siden jeg er 14) men jeg er bare så klar, liksom. Ikke det at jeg kommer til å få en nå, men om jeg ble gravid, så ville ikke abort vert et alternativ, for å si det sånn
Jeg vil ha bare ett barn, for jeg vil ikke plutselig oppdage at jeg har forskjellsbehandlet barna mine, og at jeg har såret de med det, så derfor vil jeg bare ha ett barn. Helst jente ;D
Det er så vanskelig å si, jeg har altid hat ønske om et spesielt, men fint navn, men jeg vet at det er ikke noe vits i å prøve å tenke ut et navn før jeg har barnet i armene mine og ser hva det passer til (:
Jeg vil ah ett biologisk barn, men om jeg av en eller annen grunn ikke kan få barn, så har jeg ingen ting i mot å adoptere.
Jeg vil helst at det skal være en jente, men jeg tror nok at jeg kommer til å elske barnet mitt samme om det blir en gutt eller jente.
Jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge, dessuten vil jeg være en ganske ung mamma, sånn at jeg ikke blir som mine foreldre som ikke forstår meg fordi det er så lenge siden de var unge selv, så de husker ikke hva vi går igjennom.. Så jeg tror jeg vil ha barnet mitt når jeg er sånn 17-18 år (:
Jeg vil være en støttende og forståelsesfull mor, på en måte. Jeg vil ikke at barnet mitt skal bli bortskjemt, men alikevell så skal det få vite at det er spesielt og har krav på ting. Jeg vil jo være den forelderen som skal passe på at barnet mitt altid har det bra, og jeg skal lære det å respektere andre på en måte..  |
|
|
23:35 Lør 13 Des, 08 |
|
 |
MJ
Ble medlem: 22 Des 2008 Innlegg: 18
|
|
|
1. Så du vil ha barn? Absolutt!
2. Hvorfor vil du ha barn? Fordi jeg elsker barn og vil bli mor, oppleve det å ha mine egne barn, oppdra de, se de vokse opp
3. Hvor mange barn vil du ha? Mellom 2-4 stk.
4. Hva skal barna dine hete? Liam og David er favorittnavnene mine, så håper det blir noe av de navna ^^ Syns nå Vladlena (Vlada) og Celina er fine jentenavn, men egentlig syns jeg det er lettere å velge mellom fine guttenavn enn jentenavn...
5. Skal de være biologiske, adopterte eller begge deler? Jeg skal ihvertfall ha èn adoptiv, ellers biologiske
6. Har du et spesielt ønske om et kjønn eller er det det samme? Litt mer gutt ^^
7. Hvor gammel vil du være når du får ditt første barn? Mellom 19-22 år
8. Hvordan forelder vil du være for barna dine? en GOD forelder! Ikke for streng, men samtidig sette regler og slikt, være en god venn, støtte de under gode og onde dager osv. |
|
|
00:43 Man 22 Des, 08 |
|
 |
Blomst :)
Ble medlem: 24 Nov 2008 Innlegg: 128 Bosted: husker ikke, er kidnappet av meg selv.
|
|
|
1. Så du vil ha barn? JA
Hvis du svarer ja, fortsetter du å svare på resten av spørsmålene, hvis du svarer nei så trenger du ikke.
2. Hvorfor vil du ha barn? Fordi jeg vil være med på å føre verden videre ;D pluss barn er utrolige ;D
3. Hvor mange barn vil du ha? 2-3? kunne aldri tenke meg å bare ha et
4. Hva skal barna dine hete? vet ikke ;P må se hvordan de ser ut først
5. Skal de være biologiske, adopterte eller begge deler? Begge ;D vil gjerne adoptere fra Afrika elns
6. Har du et spesielt ønske om et kjønn eller er det det samme? bare det er velfødt er jeg fornøyd ;D
7. Hvor gammel vil du være når du får ditt første barn? 25 + ?
8. Hvordan forelder vil du være for barna dine? jeg vil selvfølgelig være en god en ;P |
|
|
00:50 Man 22 Des, 08 |
|
 |
wiii
Ble medlem: 05 Mai 2008 Innlegg: 529 Bosted: Oslo
|
|
|
| 1. Så du vil ha barn? Tror ikke det, har ikke lyst til å ødlegge kroppen min p.ga det.. ;s hvis jeg skulle hatt barn skulle jeg i så fall adoptert |
|
|
00:59 Man 22 Des, 08 |
|
 |
Ano Nymsen Gjest
|
|
|
En stund siden noen har skrevet her da, men...
Fortsetter likevel, jeg
1. Så du vil ha barn? JA!
2. Hvorfor vil du ha barn? Jeg liker barn og har lyst til å oppdra noen og føle hvordan det er å være mor (i fremtdien).
3. Hvor mange barn vil du ha? et-to-flere?
4. Hva skal barna dine hete? Hmm... Jenter: Anastasia <3, Zandra, Serine Gutter: Hmm... Vanskelig det der...
5. Skal de være biologiske, adopterte eller begge deler? Helst biologiske... Men vi får se
6. Har du et spesielt ønske om et kjønn eller er det det samme? Hmm... Jeg vil at den første skal bli jente...
7. Hvor gammel vil du være når du får ditt første barn? Tjue år kanskje? Litt yngre? Men skal ikke ta abort uansett!
8. Hvordan forelder vil du være for barna dine? En bra en, håper jeg  |
|
|
22:36 Tor 12 Feb, 09 |
|
 |
|
|
Du kan starte nye temaer i dette forumet Du kan svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|